Friday, October 14, 2016

Forex Vrae

Die Skool vir Pipsology vasvrae is terug! Opgedateer, verfris en jeuk vir iemand om hulle reeds te neem! Dit beteken dat jy. Dink jy het wat dit neem om die perfekte 100% telling te kry? Toets nou jou forex kennis! * 43 totaal vasvrae om jou intelligensie te toets! * Alle vrae is meervoudige keuse. * Quiz tellings aangeteken en die geskiedenis is gered om jou rekening. Kies 'n quiz hieronder om te begin. En moenie vergeet dat jy dieselfde vasvrae direk vanaf die Skool vir Pipsology kan neem. aan die einde van elke les. Welkom by ForexSignal. Ons is gevestig in die Verenigde State van Amerika in 1998 en het gegroei tot 'n kliënte basis in meer as 45 lande het. Ons missie is om die hoogste gehalte Forex dienste vir handelaars. Ons is trots met uitnemendheid in Forex onderwys en as verskaffers van Forex seine en mobiele waarskuwings en kartering sagteware. Forex-handelaars is dit eens dat die tydsberekening is alles. Om in die mark, net soos dit is op die punt om dikwels te skuif maak vir die grootste moontlike wins, maar kan ook vir 'n groot verliese. Die meeste handelaars vind dit moeilik om te kry in die mark op die regte tyd en onmoontlik om by hul rekenaars 24 uur per dag 5 dae per week aan die mark te monitor vir aktiwiteit. Die ForexSignal seine, en die Forex gereedskap gevind in die Forex Signal web platform, kan jou help om 'n beter handelaar en waarsku jou om handel moontlikhede. Kom ons wees jou oë om die Forex mark. Ook, as jy dit nie het nie tyd om handel te dryf, kan ons help met ons outomatiese handel seine. Om ons inskrywing tariewe, betaling metodes te sien, en om aanmelding sien Forex Handel Signal Service Planne. Jy kan direk in te skryf deur ons webwerf, of vir addisionele hulp kan u ons skakel by 1-800-525-1090. As jy 'n beroep van buite die Verenigde State van Amerika asseblief bel 1 949-542-3500. Forex rekening Vrae Aan die gang kom Wat is die minimum deposito wat nodig is om 'n forex rekening oop te maak? Die minimum deposito wat nodig is om 'n forex rekening oop te maak is $ 2000. Die minimum deposito wat nodig is om 'n forex IRA rekening oop te maak is $ 5500. Hoe kan ek finansier my forex rekening? Besoek die befondsing instruksies afdeling van ons webwerf vir meer inligting oor die befondsing van jou forex rekening. Wat rekening tipes kan ek oopmaak, en hoe kry ek die rekening vorms? Jy kan aansoek doen vir individuele, gesamentlike, eenmansaak, IRA, Roth IRA, September IRA, korporatiewe, vertroue, beperkte maatskappy aanspreeklikheid en vennootskap forex rekeninge. Besoek die oopmaak van 'n rekening afdeling van ons webwerf om aansoek te doen vir 'n rekening. Waar is my fondse gehou? Forex rekening fondse gehou by TradeStation. TradeStation is geregistreer by die CFTC en 'n NFA lid. Hoe kan ek my daaglikse, maandelikse en jaarlikse rekeningstate te kry? Forex rekeningstate beskikbaar in die TradeStation kliënte sentrum. Sodra jy aangemeld is, kies rekeninge van die top kieslys, dan Forex State. Jy sal dan die opsie om die rekening nommer, datum bereik, en tipe verklarings wat jy wil sien te kies. Wat is jou kommissies vir forex ambagte? Hoe word TradeStation vergoed? TradeStation vergoed op elke forex handel van 'n opmaak ingebed in die verspreiding, wat is die verskil tussen die bod prys en vra prys. Wat ure is die handel Balie oop? Die Forex Trade Balie se gereelde ure van die operasie is van Sondag by 17:00 ET tot Vrydag by 17:00 ET. Besoek ons ​​Kontak bladsy vir meer inligting oor die kontak met die Handel Balie. Wat rekening en posisie bestuursinligtingstelsel kan ek aanlyn kan sien? Forex Platform Vrae Top kliënt Vrae Ek kan my gebruikersnaam nie onthou nie. Hoe kan ek haal dit? Op die login skerm, kies die vergeet Gebruikersnaam skakel. Van daar, volg die instruksies om jou gebruikersnaam te haal. Ek kan my wagwoord onthou nie. Hoe kan ek haal dit? Op die login skerm, kies die vergeet skakel. Van daar, volg die instruksies om jou wagwoord te herstel. Ek het my gebruikersnaam en wagwoord, maar was nie toegelaat om aanteken op die stelsel. Wat moet ek doen? Kontak gerus ons Kliëntediens-afdeling vir hulp. Sien ons Kontak bladsy binne die TradeStation Support Center vir meer inligting en ure van die operasie. Hoe kan ek 'n forex handel te plaas? TradeStation verskaf geïntegreerde, intelligente, direkte toegang uitvoering orde. Elektroniese ambagte kan direk van die Quick Handel Bar, Orde Bar, Hotkeys, Makro, die Matrix venster of strategieë in TradeStation geplaas. Watter getal kom ek noem die Trade Balie bereik? Die telefoonnommer vir die Forex Trade Balie is (800) 837-8951. Besoek ons ​​Kontak bladsy vir Handel Balie ure en meer inligting. Hoe kan ek 'n bestelling te kanselleer? Uitgevoerde bestellings sal outomaties kanselleer (verval) wanneer die duur van die einde eindig. Byvoorbeeld, as jy die bestelling met 'n duur van 3 minute, dit sal outomaties kanselleer indien dit nie binne 3 minute uitgevoer word. As jy die orde te stuur as 'n dag bevel, sal dit gekanselleer word aan die einde van die kern handel sessie (gewoonlik 17:00 ET) indien dit nie voor die tyd uitgevoer word. Tensy 'n ander duur orde is aangewys, sal alle bestellings wees dag bestellings. Jy kan ook 'n bevel met die hand voor die duur wat jy deur óf te kliek op die "Kanselleer" knoppie in die Orde Bar of deur regs te klik op die einde in die TradeManager en kies om die bestelling te kanselleer stel kanselleer. Ander kenmerke is ook beskikbaar om jou te laat al oop bestellings te kanselleer vir 'n spesifieke simbool of alle oop bestellings vir alle simbole. Hoe kan ek die lot grootte op my rekening? Met die oog op die lot grootte verander op jou rekening, sal jy nodig het om kontak met die Agentskap Handel Balie. Besoek ons ​​Kontak bladsy binne die TradeStation Support Center vir volledige Agentskap Handel Balie kontakbesonderhede en ure van die operasie. Wat simbole moet ek op die einde inskrywing page? TradeStation bied simbool gidse wat hierdie inligting bevat. Jy kan toegang tot hulle deur te kliek op die blad "Voorkeure" in die rekening administrateur. Forex Glossary Vra - Die prys waarteen 'n instrument aangebied. Wisselvalligheid - 'n maatstaf van die bedrag waarmee die bate prys sal na verwagting wissel oor 'n gegewe tydperk.


No comments:

Post a Comment